Saturday, January 23, 2010

Assalamualaikum..

setelah dihitung..ditambah..ditolak..didarab dan dibahagi..aku wat len la blog ni...so..this is my new blog...with new post...post lame2 da delete...wakaka...
Kehdupan sebagai seorg guru yg meletihkan..huhu..mmg letih beb...tp enjoy...yg penting kite happy...huhu...hari ni pn sklh...
hari ni sklh aku ade aktvti merentas desa...aku kne jage check point..excited gile...huhu...tp..........
x smpai 15mmnt..da ade yg injured...tp ok la kan sbb check point aku ade pbsm...tp ngn pbsm pn xleh pakai...wakaka..terkial2 aku..nsb bek ade blaja gak mase kat u dulu..wlaupn aku ni bukan ahli pbsm...tu pn bukan nye igt sgt...hahahaha...minggu pertama menjawat jwtn sebagai seorg guru agak memenatkan gak la...kwlaupn bukan guru tetap..haha...kalut gile..mcm2 nk settle..mane nk kejar silibus lg..tp sempat lg layan blog...kuikuikui...k...adios..!!

No comments:

Post a Comment