Wednesday, February 9, 2011

aku penganggur

topic yg agak same..haha...cume pengangguran aku ni terisi ngn aktiviti2 yg mmg menjadi peberet aku...btul la org kate eh...org kate ke??aku kate kot...lantak la ape org nk kate...yg aku pasti...kalo aku wat something yg mmg peberet atau menjadi minat aku...mmg tekun n cepat je aku siap kn...contoh yg pertama...hantaran hr tu...uish...bukan main...kasi la 5-6 bekas pn...x smpai 2 hari da siap o...ahaaa....tu la paedah nye kalo kite wat sesuatu yg mmg kte minat...lps ni nk wat list la..ape yg aku minat...wakaka...so kat cni nk kongsi la pic2 hantaran hasil minat yang mendalam...cewah...ade sape2 nk seponsor aku bukak bridal shop?wink2...(^^)


telekong..tah rupe ape aku wat...haha
kos: telekong RM50
bunga 3jambak RM10...1bekas x smpai 1jmbk pn
riben oganza lbh krg 1 meter 30sen je
total: RM54
(tapak polisterin tu..blh sewa je...)
Kain pasang
kos: kain RM30
bunga RM4
riben oganza 30sen
total: RM34.30
                                
Bakul buah
kos: bakul RM15.90
bunga gne byk gak yg ni...bunga ros tu mahal cket..sejambak RM14 nokk....
so budget bunga dlmRM10 la
riben oganza cam biase la...1meter 30sen
kertas lapik bakul tu...sekeping RM1.90 je...bli sekeping ckp utk 2 bakul
total: lbh krg RM28


ni yg paling aku suke..hehe
kos: coklat...zip 3bgks ngn cadbury gold tu...RM26 je
bakul tu mmg unik...wat drp kulit kayu,RM4.90 je
riben ade 2 jenis..yg oganza gne 2 meter 60sen je..yg bercorak 1 meter RM2
bunga RM4
total: RM33.50

yang ni bekas cincin...mmg unik...
tp bile mak pengantin tgk...die pening cane nk letak cincin...huhu...
bukan aku yg pilih ye...anak die yg pilih...
kos: bekas cincin RM29.90
riben oganza 2 meter 60sen
bunga RM10 la lbh krg...
total: RM40.50

Total sume...kire la sendri...kalkulator abes bateri...wakaka...

settle cte sal hantaran...dpt 1job baru...job ke??kalo da dpt duit tu kire keje la kn...kalo kree name nye keje amal...haha...ni ha hasil pertama aku...elieza anggun@seri de hanim...bkn la terer sangat aku ni bab2 bikin bllog ni...tp blh la...hahaha...tp cam aku kate td...bile da minat...sume jadi....kn3...???la ni keja aku..ngadap cik lappy aku ni je..berbekalkan bb aku yg ala2 ni...yg kdg2 wat aku hentak kekunci2 ni sekuat hati...hahahaha...kekunci...
masih dalam pembinaan...hahaha...
okeh lah....da silau mata mengadap screen lappy neh...cau...tata..titi..tututttt....
wassalam....



No comments:

Post a Comment